Monday, March 14, 2011

hehe

Start form 4, aku banyak giler belajar sains pertanian.
entah camne tiga hari before raya 2010, aku kena pindah lak..

dari PONTIAN ke MERSING.

itu satu yang baru doe!
haha.
tambahan pula, kat situ takde lak sains pertanian..
uh-oh!
jadik aku terpakse amek pure science..
that's mean ade biologi..
ini atria, itu vein dan sebagainya..
tapi aku enjoy gak..
wish me for SPM tao!

tadi aku baru buat kad pengenalan baru.
yang lama dah terdivide by three..
aq perasan cam da berisi sket laa kat pic I/C tue..
sape suruh makanan kt mersing sodap.
delicious woo!
huhu.

since aku dah pindah mersing nie,
melambak bagai aku dapat kawan.
yg paling pelik, diorang tanye aq mane satu dak kelas kita yang....
CUN.
woahaha!
aq kan jenis pemalu, npe diorang tnye cmtu?
hence, aq baru kenal diorang sejak lame terpisah...
TERPISAH??


dulu time kecik2 aq pernah dok Mersing nie..
smpai darjah 2 aq pindah..
berbalek-balek ek?
nie namenye reverse osmosis.
huhu
jadi last2, aq x jawab soalan mereka.
kekal laa jdi misteri jawapan cepu mas tue
HAHA
okey, smbung cite yea?

____________________________________________


hari nie 15 Mac, dah bertiga hari aku cuti doe(sempena cuti seminggu)..
dok umah sorang2, laen2 balik kampung..
ape aku nak buad??
Cewahh!
padahal melambak-lambak aku punye keje sekolah nieyh..
keje=sekolah
buad kat sekolah je laa..!
 HAHA
:)

jadik aku nak nasehatkan, isi larh cuti korang ngan aktiviti berfaedah..
keluarga akan bahagia.
InsyaAllah..

                                                                      Pe Nie? hehe
zach ♥ sze

No comments:

Post a Comment

hakcipta terpelihara oleh zackluqman ;)