Monday, June 13, 2011

Hari ini Isnin bertarikh 13 Jun, aku sepatutnya menamatkan cuti sekolah lepas dah 2 minggu cuti sekolah. Yippie!
Namun, aku boleh pula menambah cuti yang tidak rasmi. haha.
Citernye begini...


Malam semalam dekat pukul 9 kan ada cerita best kat TV. Alaa, Akademi Fantasia, AF  yang Hazama menang tuu.Aku belum ada kat umah lagi time tuh pasal masih kat kampung, Pontian. Ayah aku memang follow AF nie lagipun daa final kan. Nak pulak lepaskan peluang semata-mata nak balek umah awal kan.Tapi apa salahnya balik rumah awal?
Bagus monolog tuh tapi ayah aku tue balik pukul 5 petang dari Melaka. Dia ada seminar keja. Sampai kampung, dok lha rehat2  maka muncul pulak Maharaja Lawak Start 6 abes kol 8. Dan seterusnye le....

Pukul 11 baru balek rumah. Sebenarnya, takdelaa penat pun pasal aku dok belakang kejanya tido jek.
HEHE
Tapi sampai je rumah dalam pukul 1 pagi gitu.Aku punggah barang keluar keta,
Pastu boleh tergerak nak bukak laptop. Aku online le tanpa rasa bersalah walaupun besok sekolah.
HAHA
Bukannye aku tak kesah. Pastu aku kemas barang2 sekolah lhaa. Semangat nie. Ehem2.
Tapi aku jadi mengantok balik dan masa tidur ada lagi 2 jam ( aku tido 3.45). Aku tak lepas peluang ar.
Krohh2.


Lalu yea, aku bangon kol 7 itupon bila mama aku kejotkan. Bangun untuk saket ati bak kata aku sendirik pasal jadual pulak aku tak susun.Enjoy!
Naseb baik le ramai gak tak datang. Hilang sikit cuak.
HOHO.

Aku nak pergi sekolah esok! Hari pertama aku pas cuti! HEHE
zach ♥ sze

No comments:

Post a Comment

hakcipta terpelihara oleh zackluqman ;)