Tuesday, August 12, 2014

Kerinduan

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam satu ILKKM. kah3x. Rasanya tak terlambat kalau aku nak ucap selamat hari raya buat semua. Salam Syawal yang masih terasa :)

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUHHHHHH~~~~!!!

Tiup siket blog, lame da x update blog sampai bersinus akut sampai nak jadi severe dah. hehe

oke,orang semua apa khabar hah? Aku rindu~

Tak tahu la nak habaq lagu mana, tapi baru2 ni aku rasa rindu sangat. Mungkin Syawal yang hadir membuatkan rindu tu bertandang. 
Dapat contact kawan2 lama, jumpa jiran2 lama dulu. Pehh, banyak dah berubah~ Serius baq hang. 
Tapi malangnya, disebabkan tiket bas aku beli lambat jadi aku kena pulak balik awal pasal tiket balik awal je yang ada. 
Tak sempat nak raya rumah member~ hmm
Pastu nak dijadikan citer lak, bas aku naik tu berhenti kat Hentian Sebelah Kg Bemban kat Melaka. Nak berhenti rehat kejap je jadi aku tido je lah. Tido punye tido dari kol 11 malam sampai 6 pagi tak gerak. Baru aku sedar, dunia aku tak seperti selalu. Selalu kol 6 pagi dah kat Sg Petani, Kedah dah. Puncanya bas pulak buat hal takleh masuk gear. Nak tunggu bas ganti pulak sampai kol 11 tengahari baru gerak. Haha.

 Daripada naik bas gi Kedah baru 12 jam(baru? haha) dah jadik 26 jam. Pehh, jammed tulang belakang cek. Tapi semuanya aku terima, pasal nak ikot disiplin. Dah la balik awal tapi sampai lambat. Pehh~ Harap2 aku berterusan la jadi lagu ni. hehe

Kerinduan berterusan~

Baru2 ni aku kembali aktif dengan kumpulan Qasidah, dulu sem 1 pakai baju melayu buat persembahan dalam kolej. Sekarang ni siap pakai jubah dengan serban lagi. Ya Allah, rasa rindu sangat pada Yang Maha Esa :')

Sekarang citer pasal karier aku lak, aku dah semester 3 sekarang. Pastu lagi dua orang member aku dah masuk jadik MA gak. Aku ingat nak buat geng MA la pasni. Yeyehh.

korang rindu aku tak? kalau rindu doa2kanlah diriku selalu. Jaga diri, jaga hati, ingat Allah selalu. Assalamualaikum~ till we meet again

zach ♥ sze

No comments:

Post a Comment

hakcipta terpelihara oleh zackluqman ;)