Monday, April 23, 2012

pergi jalan2

Assalam, aku baru je balek dari kampung.
tapi ini merupakan kali pertama aku balik ke kampung.
Sedih kan? huhu
X yah sedih sangat laa pasal ni bukan kampung aku pon.
ni kampung kawan aku; Irsyad Haha yang terletak kat Bukit Naning, Muar.

Oke, sepanjang aku kat sana aku ikot le ayah dia buat pendawaian elektrik.
Rumah kampung dia tu besar gile laa! Aku dok bawah siling menggulung wayar pon penat.
Apelagi yang dok mendawai kat bumbung tu. Memang panas bak sauna le!
Turun je dari siling dekat setengah berat badan hilang. kot le.. huhu

Di ketika itu gak, aku sempat le merayau ke Tanjung Emas ngan pacik kawan aku tuh; Pacik Jalil
fuhh, kitorang menggunakan adik dia yang pandai gila mengayat.
Sebenarnya kitorang pon memang pandai nak mengayat tapi kerja2 tersebut patut diteruskan untuk
adek2 yang kecik molek kot. Kalau le kitorang buat2 geliat depan pacik dia, err..
xpelaa, korang x yah bayangkan
HAHA

Pastu kitorang datang lak kat Kolam Air Panas Kampung Gerisik.
aku da pernah datang tapi da lama laa.
lagi sekali, khidmat ayat adek kawan aku digunakan.
Syoknye! kaki aku pon mencelup le kat dalam kolam air basuhan kaki tersebut.
HANGAT!!
kolam ni terbahagi dua, aku celup kat teras luar je.
kat teras dalam, fuhh! telur pon boleh direbus tao kawan2.
zach ♥ sze

No comments:

Post a Comment

hakcipta terpelihara oleh zackluqman ;)